Måndag

Hejsan! Var en helg sedan sist. Jobbade lördag förmiddag sedan kom Hovslagaren skodde Diva sedan hem hjälpte till med pappas fest sedan åkte jag till en kompis sov där. Igår tog jag det lugnt men på eftermiddagen körde jag Diva annars pluggade jag. Idag var det skolan vi gjorde inget speciellt direkt. Ska åka till stallet nu och ska köra Diva innan jag har kurs ikväll. Ska även försöka hinna plugga fysik. Annars kommer veckan se ut såhär:
Tisdag: skola, Diva promenad och plugga fysik(springa)
Onsdag: kurs 15:30-17:30 Diva? Plugga fysik!!!
Torsdag: Köra Diva, träna
Fredag: promenad Diva, träna
Lördag: stallet 07:00 jobbar 9:00-12:00. Packa
Söndag: Axevalla!!!
Inte jätte rolig vecka mest jobb, stallet och plugg men men. Hinns inte med så mycket mer just nu. Men start på Axevalla på söndag så taggad hörs<3

Vardag | |
Upp