Sommarlov dag 7

Sommarlov dag 7. Tog egentligen ingen sov morgon då jag vakna 6:45 av mig själv men kan säga att jag inte gjorde några enorma ansträngningar fören nu vid två. Men skicka i alla fall in historian i morse har hunnit dusha och städa lite också. Så nu bär det av till stallet. Diva ska springa med Mille och dom har slåt gräset nu så vi får se hur Mille reagerar på det. Det brukar nämligen vara super läskigt. 

Men har planerat in en tur till Värmland nu. Från söndag eftermiddag till onsdag förmiddag. Ska bli jätte skönt att komma bort lite från allt och bara ta det lungt ute på landet. Hoppas på en fiske tur och en tur i stan med mormor kanske annars tänker jag inte göra nånting alls. Men nu lär jag gå hörs <3

Saknar Italien så mycket längtar verkligen. Bilden tog Ellen i venedig förra året. Och nej hon bad han inte att sitta där hon lyckades bara fånga en bild i precis rätt ögonblick.
Vardag | |
Upp