Hemma i Götet

Hej! Inte hörts på länge nu det ska det bli ändring på och denna gång lovar jag verkligen jg älskar att skriva vad jag för men jag vet inte jag kommer bara inte till skott riktigt. Just nu ligger jag på en klippa vid en sjö. Älskar verkligen detta. Bor i ett hus i ett villa område i Göteborg. Tar cykeln cyklar tio min och nu ligger jag på en klippa och det är bara en gammal gumma här också och det ändå man hör är vinden susa, några barn på andra sidan sjön och någr flygplan lite då och då. Det är så lungt och skönt. Annars idag ska jag till stallet. I morgon bitti åker jag upp till Värmland igen där Ellen och mamma är och ska jobba på ett kafé mormor har hand om i en vecka och jag ska jobba tisdag och onsdag. Jobbade även lördag och söndag och kom hem igår kväll. Eller åkte direkt till stallet och sedan kom hem. Det blir mycket åkande men det är skönt att vara hemma lite har inte varit det sedan innan Italien nu ska jag fortsätta läsa hörs<3

Vardag | |
Upp