Två veckor kvar

Två veckor kvar av skolan!! Fatta sen har jag gått en tredje del av gymnasiet känns som livet har gått så fort. Men det ska bli sjukt skönt med sommarlov och ta det lite lugnt. Igår var jag först hos läkaren. Det gick bra jag har gått ner lite i vikt vilket jag är glad över. Men jag hade alldeles för låga järnvärden så jag ska börja äta järntabletter så kommer jag bli ännu piggare dagligen. Sedan var det bara direkt till skatås och hade orientering. Det tog 1 tim och 52 min. Banan var 6km fågelvägen så vi gick/sprang i 13km ungefär. Var rätt död efter det. Men är sjukt stolt att vi klarade det "så snabbt". Sedan åkte jag till stallet och körde joggade fyra varv bara. Idag vaknade jag och mådde inte så bra så struntar i skolan idag. Hade ändå bara två lektioner: Men ska till stallet sen. Hovslagaren kommer klockan 12:00 och ska köra efter det. Med hem från stallet ska en liten vovve följa med hem också. Ska vara hundvakt hela helgen åt en i stallets hund. Det ska bli jätte mysigt att ha en liten vovve hemma. Hörs nu ska jag städa och tvätta lite <3
Frukosten idag. Chiapudding med färska jordgubbar och blåbär. Sedan en cappucino till det.
Vardag | |
Upp