11/3 Fredag!!

Hej! Nu ska jag på riktigt börja blogga igen. Jag tycker det är väldigt kul och saknar det faktiskt. Just nu är det fredag och jag sitter i en bil på väg hem från Ullared. Åkte dit efter skolan men hittade knappt nått bilder kommer hemma. Har nog 40 min kvar innan vi är hemma men är värsta dimman någonsin så får se när vi är hemma. 

Skolan gick snabbt en lektion blev inställd så hade en håltimma på en timma och tjugo min. Hade även matte svenska och biologi prov. Eller snarare komplettering. Jag gjorde A delarna men tror tyvärr inte det räcker till ett A jag kunde inte två av tre frågor bra evelina!! 

I helgen är planerna kurs från 9-12 i morgon sen snabb jobb med Diva. På kvällen kanske bio med en kompis. På söndag är det kurs mellan 10:30-12:30 sen promenad med Diva. Ska även hinna plugga fysik, engelska och svenska. 




Vardag | |
Upp