Fredag?

Fatta redan fredag!! Veckorna bara springer förbi mig. Igår var det i alla fall städdag. Vi började städa hela stallet igår och kom faktiskt väldigt långt. Är 6 boxar som ska högtryckstvättas idag och på måndag börjar vi måla om allt. Sedan när jag kom hem så städade jag mer. Väldigt rolig dag alltså.

Idag vakna jag upp med en extrem nack värk. Kan ha med att göra att jag stod och skrubba stora delar av stalltacket i någon timma och stod därför och tittade uppåt hela tiden. Nu är jag i alla fall påväg tillbaka dit men ska köra Diva först tänkte jag så ska jag se hur mycket det är som behöver städas sen. Ikväll ska jag i alla fall till kyrkan. Min lillasyster ska konfimeras på söndag så dom har nån uppvisning idag. Har inte riktig koll. Så vi hörs senare<3

Frukosten idag bestod bland annat av nyplockade körsbär<3

Vardag | |
Upp