3 dagar kvar

Omg fatta det är bara tre dagar kvar innan vi flyger till Italien. Jag längtar verkligen så mycket det ska bli så skönt att komma bort från kalla sverige. Men igår i alla fall så skoddes Diva på förmiddagen och sedan åt jag lunch med Fanny på Ikea, så mysigt. Resten av kvällen var jag tvyngen att städa och greja hemma. Vilket jag har fortsatt med hela dagen idag också men nu har jag i alla fall rensat klart och sorterat klart garderoben. Men nu ska jag i alla fall snart åka till stallet. Måste köra Diva idag hon vila igår och hon klarar inte att vila två dagar i rad så ska köra henne bara motion idag inte direkt något tungt arbete bara långsam körning. 
 
I morgon ska jag i alla äta lunch med en kompis i stan. Det blir sushi vilket jag har längtat efter så länge så det ska bli super gott. Sedan ska jag förhoppningsvis till frölunda men får se om jag hinner då jag nog måste till stallet. Men vi hörs <3
Bild ifrån när jag och morfar var ute och fiska<3
Vardag | |
Upp